csütörtök, május 2, 2024
KiemeltKorábbi hirdetéseink

Évközi 32. vasárnap

2023. november 12.

1.    hétköznapi szentmisék szerda estétől az új Közösségi házban lesznek a szokásos miserend szerint. Decemberben majd a roráték idejére visszaköltözünk a templomba, de ezen kívül idén télen ez lesz a rend. Utalunk arra, hogy ezt a változást az erősen megugrott közüzemi díjak kényszerítették ránk, kérjük a testvéreket, gondoljanak erre, amikor a perselypénz és az egyházi adó nagyságáról döntenek.

2.    Megköszönöm ennek kapcsán mindazok munkáját, akik a téli kápolna kialakításában és a régi közösségi ház kiürítésében a múlt héten részt vettek.

3.    A régi közösségi házban a könyvtárunk számára fölöslegesnek ítélt könyvekből lehet válogatni most, szentmisék után. Csak a könyvek egy részét hoztuk át, hogy azokból újraindítsuk a plébániai könyvtárat. Értékes, de duplum könyveket vagy olyanokat is, amelyek nem illenek a plébániai könyvtár profiljába, ott hagytunk, amit a testvérek nem visznek el, azt majd leselejtezzük.

4.    Apakör lesz november 16-án, csütörtökön este 20:23 h-kor.

5.    A papokért, szerzetesekért, életüket Istennek felajánlókért imádkozunk a pénteki egész napos szentségimádás 19-20 h-ig tartó órájában.

6.    Bibliaóra a jövő héten elmarad!

7.    Az Egyházmegyei és országos Karitász javára gyűjtünk jövő vasárnap Szent Erzsébet napja kapcsán.

8.    A jövő szombati, bodajki zarándokutunkra- előzetes tervek szerint  – fél 8-kor gyülekezünk, 3/4 8- ra kiáll a busz és legkésőbb 8-kor indulunk.
10 órakor lesz szentmisénk Gábor atya celebrálásával, (gyónási lehetőséget ott biztosítanak), utána meghallgatjuk a templomismertetőt, megjárjuk a Kálváriát,  majd 1/2 1 órakor ebédelünk a zarándokházban.
A délutánt Székesfehérváron töltjük. Jó idő esetén a csoport nagyobb része  Bory-várat látogatja meg, kisebb része a most futó Munkácsy-kiállítást tekinti meg. Extrém időjárás esetén mindnyájan a Szent István Király Múzeumba megyünk. Székesfehérvár egy kis ékszerdoboz, sok megnéznivaló lenne benne, de sajnos már hamar sötétedik. Fél 6 körül indulunk haza, érkezés 7 óra körül.
Kegyelmekben gazdag zarándokútat mindenkinek!

9.    Márcsak két párnak maradt hely a Házaspáros lelkigyakorlaton, amit  december 1-3  között (Advent első hétvégéjén) tartunk Máriabesnyőn.